لوله بازکنی مطهری

لوله بازکنی مطهری

لوله بازکنی مطهری در سایت لوله بازکنی شیک به صورت شبانه روزی و فوری انجام می گردد.

خدمات لوله بازکنی مطهری ( تخت طاووس )

  • بازکردن گرفتگی لوله ها با فنر دستی لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی لوله توالت با مدفوع، دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی
  • در آوردن اشیاء قیمتی از توالت
  • تشخیص نم و رطوبت
  • تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله
  • لوله کشی استاندارد برای اتصال به
  • فاضلاب شهری با لوله بازکنی تهران
  • نصب و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و برعکس
  • تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی
  • حفر چاه نو
  • تخلیه چاه تهران
  • طوقه زنی چاه
  • کول گذاری چاه فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی

با توجه به اقبال عمومی مردم در سال های گذشته نسبت به استفاده از توالت فرنگی و نصب آن در سرویس بهداشتی و حمام خانه ها، ولی توالت ایرانی یا توالت سنتی هنوز طرفداران خود را دارد و عده ای بر این باور هستند که این نوع از توالت، برای سلامتی افراد و تخلیه کامل روده ها بسیار موثر است که نظرشان اشتباه هم نیست. در میان انواع سنگ توالت ایرانی، سنگ توالت طبی که موضوع بحث مقاله ما هست، طرفداران بیشتری دارد و همین مساله باعث شده تا سازندگان به سمت این سنک توالت گرایش بیشتری داشته باشند. اگر قصد نصب یا تعویض سنگ توالت را دارید ضمن تماس با شماره لوله بازکنی مطهری، می توانید با مطالعه این مقاله، اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

انواع سنگ توالت ایرانی

لوله بازکنی در تخت طاووس

قبل از اینکه به تعریف و معرفی سنگ توالت طبی بپردازیم، اجازه دهید انواع سنگ توالت سنتی یا ایرانی را معرفی کنیم و با همه انواع آن آشنا شویم.

در لوله بازکنی انقلاب، روش های تبدیل توالت سنتی به توالت فرنگی را توضیح داده ایم.

سنگ توالت ایرانی تخت

لوله بازکنی مطهری ارزان
لوله بازکنی مطهری

دلیل اینکه به این نوع از سنگ توالت، تخت گفته می شود این است که سطح نشیمن کاسه توالت، هم سطح با رویه سنگ است و می شود اینطور گفت که یکی از مدل های قدیمی و اولیه توالت ایرانی است.

سنگ توالت ایرانی نیمه طبی

لوله بازکنی مطهری فوری
لوله بازکنی مطهری

محل قرارگیری نشیمن در توالت ایرانی نیمه طبی، کمی بلندتر از مدل توالت ایرانی تخت است. به همین دلیل است که به هنگام استفاده از این توالت، زاویه کمی بین محل قرارگیری پاها و کاسه توالت به وجود می آید. ما در لوله بازکنی جنوب تهران در خصوص روش های رفع گرفتگی فاضلاب صحبت کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

توالت ایرانی طبی

طراحی سنگ توالت ایرانی طبی طوری است که به هنگام استفاده از توالت، شیب مناسبی در محل قرارگیری پاها بر روی سنگ توالت طبی ایجاد می شود. طراحی این مدل به گونه ای است که به هنگام استفاده از آن مچ پاها و زانوهای فرد با شیب مناسبی به سمت جلو کشیده می شود. همین مساله باعث می شود که وزن بدن به سمت جلو کشیده شود و فشاری به مچ پا، زانو و کمر فرد وارد نمی شود. طراحی این مدل در مقابل ایرادات زیادی که به سنگ توالت سنتی گرفته می شد که برای زانو و کمر افراد مضر است، انجام شد تا نقطه ضعف آن را پوشش دهد. چرا که همواره پزشکان و کارشناسان یکی از دلایل زانو درد افراد را سابیده شدن کشکک زانو، وارد شدن فشار زیاد به قسمت کمر، ستون فقرات و مچ پا به دلیل استفاده طولانی مدت از توالت ایرانی می دانستند.

لوله بازکنی مطهری شبانه روزی
لوله بازکنی مطهری

بنابراین کارشناسان تصمیم گرفتند که به جای ترغیب افراد به استفاده از توالت فرنگی که مضرات خود را دارد، سنگ توالت طبی را طراحی کردند. چرا که استفاده از توالت فرنگی منجر به مشکلات گوارشی می شود زیرا بدن در زاویه 90 درجه قرارگیری بر روی سنگ توالت، نیم تواند محتویات روده را تخلیه کند. در مقابل به هنگام قرار گرفتن بر روی سنگ توالت طبی، بدن در زاویه 30درجه قرار می گیرد و فشاری که به ناحیه شکم وارد می شود روده بزرگ را در تخلیه کمک می کند. اگر در خصوص بیده توالت فرنگی اطلاعاتی می خواهید کسب کنید، مقاله لوله بازکنی شمال تهران را مطالعه کنید.

مزایای سنگ توالت طبی ایرانی

با توجه به مواردی که گفته شد می توان مزایای سنگ توالت طبی را به شرح ذیل بیان کرد:

سلامتی مفاصل و ستون فقرات

قبلاً هم توضیح داده شد که استفاده از توالت طبی، چگونه فشار وارده بر مچ و زانوی فرد را کاهش می دهد و همه معایب توالت ایرانی را پوشش داده است.

بهداشتی بودن استفاده از توالت طبی

یکی از مسائئلی که افراد در استفاده از توالت فرنگی مد نظر قرار نمی دهند، رعایت بهداشت است. چرا که در توالت فرنگی بدن افراد به صورت مستقیم با سطح سنگ توالت تماس پیدا می کند و همین مساله باعث سرایت انواع بیماری های پوستی مانند زگیل تناسلی، کورک، تبخال و انواع قارچ پوستی می شود. اگر توالت فرنگی در مکانی عمومی قرار گرفته باشد، استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی شود. این درحالی است که در توالت ایرانی بدن فرد به هیچ عنوان با سنگ توالت تماس ندارد و فقط کف پاهای فرد است که آن هم با دمپایی پوشش داده شده است.

کاهش احتمال ابتلای افراد به بیماری های گوارشی

زاویه نشستن فرد بر روی توالت طبی به گونه ای است که بدن در حالت 30 درجه قرار می گیرد و فشار وارد شده به روده ها در بهترین حالت ممکن است. به همین دلیل روده به طور کامل تخلیه می شود و احتمال ابتلا به بیماری های گوارشی همچون یبوست، کولیت یا قولنج روده و حتی سکه مغزی در این افراد به مراتب کمتر است. این بزرگترین نقصی است که می توان به توالت فرنگی گرفت چرا که بدن در حالت 90 درجه قرار می گیرد.

لوله بازکنی شرق تهران و خطرات لوله بازکنی با جوهرنمک

راهنمای خرید بهترین توالت ایرانی طبی

1- سنگ توالت طبی با آبریز بسته بهتر است.

کلمه آبریز یا ریم را شاید تا به حال نشنیده باشید. ریم به نحوه تخلیه آب از فلاش تانک به داخل کاسه توالت گفته می شود. این مساله مختص توالت طبی نیست و حتی در سنگ توالت تخت نیز این مساله حایز اهمیت است، چرا که در شستشوی سنگ توالت و تخلیه لوله توالت نقش بسزایی دارد. آبریز باز در سنگ توالت سنتی قدیمی بیشتر دیده می شود و امروزه اکثر سنگ توالت های ایرانی به صورت آبریز بسته تولید می شوند. در آبریز باز، سنگ توالت فقط یک سوراخ دارد که به خروجی فلاش تانک متصل است و آب از طریق همین سوراح داخل سنگ توالت و به یک نقطه ریخته می شود. در این مدل از آنجاییکه سنگ توالت فاقد سوراخ های منظم برای واریز آب است، آب به همه نقاط و لایه های زیرین سنگ توالت نمی رسد و بعد از هر بار استفاده شستشو داده نمی شود.

اما در آبریز بسته سنگ توالت دارای سوراخ هایی با فواصل منظم است که همه این سوراخ ها با خروجی فلاش تانک متصل است و وقتی دکمه فلاش تانک را می زنید آب خارج شده از فلاش تانک از طریق همه این سوراخ ها به داخل سنگ توالت ریخته می شود و همین مساله باعث می شود که آب به کلیه قسمت های سنگ توالت برسد و بعد از هر بار استفاده، به طور کامل شستشو داده شود و از تجمع فضولات و حشرات ریز در قسمت های پنهان سنگ توالت جلوگیری می شود. در مقاله لوله بازکنی غرب تهران در مورد انواع اتصال لوله صحبت شده است.

2- درصد جذب آب در سنگ توالت ایرانی طبی باید بسیار کم باشد.

به درصد جذب آب در سنگ توالت دقت داشته باشید. اگر میزان جذب آب در آن کم باشد، یعنی میزان جذب آلودگی ها و رشد انواع میکروب و باکتری در آن کاهش یافته و برای سلامتی خطرآفرین نمی باشد. به همین دلیل سنگ توالت ها به دو صورت زجاجی و نیمه زجاجی ساخته می شوند. در مدل زجاجی میزان جذب آب در حدود زیر 1 درصد است و در مدل نیمه زجاجی از 3 تا 15 در صد است. یکی از دلایل زرد شدن سنگ توالت حتی با شستشوی مداوم، همین میزان جذب بالای آب و آلودگی است.

3- ضخامت آبکاری یا لعاب سنگ توالت ایرانی باید بالا باشد.

اگر ضخامت آبکاری لعاب سنگ توالت خوب و بالا باشد، سنگ توالت دارای ظاهری براق و زیبا است. در مدل هایی که ضخامت لعاب آنها پایین است سنگ توالت سنتی دارای ظاهری کدر هست که پس از چندبار چرتکه کشیدن، همان مقدار لعاب آن نیز از بین می رود و زیبایی خود را از دست می دهد. امروزه سنگ توالت ها در سه درجه، درجه یک، درجه دو و درجه سه ساخته و روانه بازار می شوند.
به هنگام خرید سنگ توالت دقت داشته باشید که هیچ گونه فرورفتگی و برآمدگی در آن نباشد چرا که منجر به تجمع آلودگی در آن نقاط می شود.

4- از خرید سنگ توالت به رنگ های طلایی و مشکی اجتناب کنید.

یکی از دلایلی که اکثر سنگ توالت های سنتی و فرنگی به رنگ سفید هستند، رعایت بهداشت است. چرا که در رنگ های مشکی و طلایی، آلودگی نشان داده نمی شود و منجر به کثیفی می شود. پس توصیه می شود برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی ساختمان خود، بر روی تغییر رنگ سنگ توالت حساب باز نکنید.