لوله بازکنی میرداماد

لوله بازکنی میرداماد

خدمات لوله بازکنی در میرداماد توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود. این شرکت ها با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته، انواع گرفتگی های لوله فاضلاب را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت رفع می کنند.

خدمات لوله بازکنی در میرداماد شامل موارد زیر می شود:

  • باز کردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  • باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی
  • باز کردن گرفتگی کف شور حمام و آشپزخانه
  • باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان
  • باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب

هزینه لوله بازکنی در میرداماد با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع و میزان گرفتگی، طول لوله، تجهیزات مورد استفاده و موقعیت مکانی محل مورد نظر تعیین می شود.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی در میرداماد می توانید با شماره تلفن های شرکت های مختلف تماس بگیرید. این شرکت ها معمولاً خدمات خود را به صورت شبانه روزی و فوری ارائه می دهند.

 

برای انتخاب شرکت لوله بازکنی در میرداماد، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • تجربه و تخصص شرکت
  • استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته
  • ارائه خدمات باکیفیت
  • قیمت مناسب
  • ارائه خدمات شبانه روزی و فوری

با رعایت این نکات می توانید از خدمات لوله بازکنی با کیفیت و مطمئن بهره مند شوید.

بیشتر بدانید:لوله بازکنی تهرانسر

خدمات لوله بازکنی میرداماد

  • بازکردن گرفتگی لوله ها با فنر دستی لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی 
  • رفع گرفتگی لوله توالت با مدفوع، دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی
  • در آوردن اشیاء قیمتی از توالت
  • تشخیص نم و رطوبت
  • تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله
  • لوله کشی استاندارد برای اتصال به
  • فاضلاب شهری با لوله بازکنی تهران
  • نصب و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و برعکس
  • تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی
  • حفر چاه نو
  • تخلیه چاه تهران
  • طوقه زنی چاه
  • کول گذاری چاه فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی

بیشتر بدانید:قیمت لوله بازکنی

بهترین نوع لوله‌کشی ساختمان

لوله بازکنی در میرداماد

لوله‌کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت و ساز ساختمان است و از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم‌ترین عنصر در بین مواد لازم برای لوله‌کشی، لوله مرغوب و مناسب است. برای لوله‌کشی ساختمان روش‌های مختلفی وجود دارد. در مقاله لوله بازکنی غرب تهران با روش های مختلف اتصال لوله ها صحبت کرده ایم. هر روشی مزایا و معایبی دارد منتهی با مقایسه این روش ها می توان به ارجحیت آنها نسبت به هم پی برد. اگر قصد دارید برای ساختمان در حال ساخت خود بهترین نوع لوله‌کشی ساختمان را انتخاب کنید با ما همراه باشید تا شما را با انواع روش های رایج برای لوله‌کشی آشنا کنیم.

انواع لوله‌کشی در ساختمان

برای انتخاب بهترین روش لوله‌کشی ابتدا باید با انواع لوله‌کشی ساختمان آشنا شوید. در ادامه توضیحاتی را در خصوص انواع لوله‌کشی رایج در ساختمان ارائه می‌دهیم.

لوله‌کشی سنتی

لوله بازکنی میرداماد ارزان

لوله‌کشی سنتی همانطور که از اسمش مشخص است بیشتر در گذشته استفاده می‌شد و در اکثر خانه‌های قدیمی از این روش برای لوله‌کشی ساختمان استفاده شده است. از آنجایی که لوله‌‌های فلزی و آهنی در گذشته پرکاربرد بودند در این لوله‌کشی‌ها نقش اصلی را داشتند. در لوله‌کشی سنتی لوله‌های آب گرم و سرد به صورت موازی با هم حرکت می‌کنند و هر جا نیاز به انشعاب باشد انشعاب گرفته می‌شود. در این روش میزان اتصالات مورد استفاده بیشتر است. این روش به صورت روکار و توکار انجام می‌شود.

معایب لوله کشی سنتی

از جمله معایب این روش این است که چون بیشتر از لوله‌های فلزی استفاده شده مستعد خوردگی و پوسیدگی است. همچنین، چون میزان اتصالات زیاد است اگر خوب اجرا نشود امکان بروز نشتی زیاد است. پیدا کردن محل نشتی نیز معضل دیگری است که باعث کم شدن محبوبیت آن می‌شود. از آنجایی که در حال حاضر لوله‌های پلیمری به بازار عرضه شده‌اند می توانند جایگزین مناسبی به جای لوله های فلزی باشد ولی روش های لوله‌کشی بهتر است حین ساخت در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. پیشنهاد می کنیم مقاله لوله بازکنی انقلاب را هم مطالعه کنید.

روش لوله‌کشی انشعابی

لوله بازکنی میرداماد شبانه روزی

در این نوع لوله‌کشی ساختمان، لوله آب در کل ساختمان از رایزر اصلی منشعب می‌شود. شاید برایتان سوال باشد که رایزر چیست؟

رایزر چیست؟

رایزر به لوله‌های عمودی گفته می‌شود که به طرف بالا یا پایین در میان ساختمان قرار می‌گیرد. لوله رایزر در بیرون ساختمان قرار دارد و نقش انتقال آب از کنتور تا ورودی تمام واحدها را دارد. سایر انشعاب‌های ساختمان از این بخش گرفته می‌شود و به این ترتیب آب بین تمام واحدها تقسیم می‌شود.

در این لوله‌کشی تفاوتی در نحوه لوله‌کشی آب سرد و گرم وجود ندارد تنها برای لوله آب گرم یک انشعاب از رایزر می‌گیرند و آن را از وسیله گرمایشی عبور می‌دهند. لوله‌کشی انشعابی به دو صورت روکار و توکار انجام می‌شود.

تفاوت لوله‌کشی انشعابی توکار با روکار

در لوله‌کشی روکار لوله‌ها در قسمت بیرونی دیوار و در معرض دید هستند. در این روش لوله‌کشی از زیبایی ظاهر ساختمان تا حدودی کاسته می‌شود و اگر برای کف ساختمان موکت یا فرش پهن شود تا حدودی دست و پا گیر می‌شود ولی اگر مشکلی برای لوله‌ پیش بیاید راحت‌تر عیب یابی و تعمیر می‌شود و در مقابل این روش، روش لوله‌کشی توکار باعث پنهان شدن لوله در زیر مصالح می‌شود و دیده نمی‌شود از این لحاظ باعث زیبایی ساختمان و یکدستی دیوارها می‌شود. در صورت موکت کردن کف نیز مشکلی پیش نمی‌آید ولی اگر لوله‌ها دچار مشکل شد نیاز به کنده کاری و زحمت بیش‌تری دارد. اگر به هر دلیل لوله های آب گرم ساختمان دچار گرفتگی شدند با مطالعه مقاله لوله بازکنی افسریه می توانید با روش های رفع گرفتگی لوله آب گرم آشنا شوید.
امروزه در ساختمان‌های نوساز روش توکار رایج تر است. این نکته را فراموش نکنید که روش توکار بهتر است حین ساخت و ساز انجام شود در غیر این صورت از نظر اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست.
از مزایای این روش سرعت بالای اجرای آن و قیمت مناسب آن است و از معایب آن این است که در واحدهای بالاتر ساختمان فشار آب کم می‌شود و اگر این روش درست اجرا نشود میزان نشتی در آن بالاست.

روش لوله‌کشی کلکتوری

لوله بازکنی فوری در میرداماد

یکی از روش‌های مدرن برای لوله‌کشی ساختمان لوله‌کشی کلکتوری است. آیا می‌دانید کلکتور چیست؟ چرا به این روش لوله‌کشی کلکتوری گفته می‌شود؟

کلکتوری چیست؟

در پاسخ سوال کلکتور چیست باید خدمتتان عرض کنم که کلکتور وسیله ای لوله‌ای شکل و شبیه میله است که در بخش زیرین آن چند خروجی وجود دارد که در دهانه هر خروجی یک شیر تعبیه شده که آب را مسیرهای مختلف تقسیم و ارسال می‌کند. وظیفه کلکتورها تقسیم آب به طور یکسان در تمام ساختمان است.
کلکتورها داخل یک جعبه‌ای قرار می‌گیرند که به آن جعبه کلکتور گفته می‌شود.

بهتر است بدانید:لوله باز کنی و تخلیه چاه در جردن

این جعبه باید در محل مناسبی نصب شود و نکاتی را باید مد نظر قرار داد از جمله این که جعبه نباید در زیر اتصالات گاز یا برق نصب شود همچنین جاهای تاریک و نمور هم محل مناسبی برای نصب نمی‌باشد ولی سرویس بهداشتی، آشپزخانه و تراس محل مناسب‌تری جهت نصب جعبه کلکتور است.

جعبه کلکتور باید از کف ساختمان فاصله داشته باشد این فاصله می تواند 15 الی 20 سانتی متر باشد. دلیل نامگذاری هم استفاده از کلکتور در این شیوه لوله‌کشی است.
در این نوع لوله‌کشی رایزر اصلی بعد از ورود به ساختمان وارد کلکتور می‌شود و با توجه به تعداد واحدها می‌تواند مورد استفاده قرارگیرد در واقع برعکس روش انشعابی که رایزر اصلی برای تمام ساختمان یکسان است و لوله‌های دیگر از رایزر اصلی منشعب می‌شوند در روش کلکتوری هر بخشی برای خود یک شیر جداگانه دارد که می توان هر بخش را به راحتی کنترل کرد و درصورت نیاز قطع و وصل کرد.

در روش کلکتوری تنها از لوله‌های پلیمری بخصوص پنج لایه می‌توان استفاده کرد همین امر باعث می‌شود تا کیفیت این لوله‌کشی بیشتر شود چون لوله‌های پنج لایه برترهایی از جمله عدم رسوب‌گیری، عدم زنگ‌زدگی و پوسیدگی و کاهش ترکیدگی نسبت به سایر لوله‌ها دارند و همین امر راندمان کار را بالا می‌برد. برخلاف روش‌های قبلی این روش فقط به صورت توکار انجام می‌شود و حتما باید حین ساخت این مسئله در نظر گرفته شود.

قبل از ادامه، مطالعه مقاله لوله بازکنی بلوار فردوس را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایای روش لوله‌کشی کلکتوری

از مزایای مهم این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقسیم یکسان آب در همه واحدها
  • نصب سریع و آسان
  • فشار آب یکسان در تمام طبقات
  • در صورت نیاز به تعمیر و کنترل لوله‌های یک طبقه می توان با شیر مخصوص که برای آن طبقه در نظر گرفته شده جریان آب را کنترل و عملیات تعمیر و بازرسی را به راحتی انجام داد.

معایب روش لوله‌کشی کلکتوری

از معایب آن هزینه زیاد و نیاز به متراژ بالای لوله است، همچنین این روش برای ساختمان‌های تکمیل شده قابل اجرا نیست و اگر تمایل به این نوع لوله‌کشی ساختمان داشته باشید حتماً باید حین ساخت یا بازسازی این نکته را در نظر داشته باشید.

کدام نوع لوله کشی ساختمان بهتر است

با توجه به توضیحات گفته شده در متن مقاله و در نظر گرفتن مزایا و معایب هر روش متوجه می‌شویم که روش لوله‌کشی کلکتوری نسبت به سایر روش ها برتری دارد و می‌توان به عنوان بهترین نوع لوله‌کشی ساختمان معرفی کرد. این روش ضمن برطرف کردن اکثر مشکلات موجود در سایر روش‌ها راندمان خوبی دارد.
در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع روش‌های لوله‌کشی ساختمان آشنا کنیم و بهترین نوع لوله‌کشی ساختمان را خدمتتان معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه در حال ساخت منزل یا ساختمانی برای کسب و کار در هر زمینه‌ای هستید حتما در خصوص روش‌های لوله‌کشی ساختمان اطلاعاتی را کسب کنید و از روش‌های نوین و برتر بهره ببرید تا خیالتان بابت هزینه های اضافی در آینده جهت تعمیر و نگهداری راحت باشد. در پایان هم یادآوری می کنیم اگر قصد استفاده از محلول های لوله بازکن را دارید، با مطالعه مقاله لوله بازکنی مرزداران، نکات ایمنی استفاده از آنها را فرا گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *