لوله بازکنی انقلاب

لوله بازکنی انقلاب

خدمات لوله بازکنی انقلاب 

بازکردن گرفتگی لوله ها با فنر دستی لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی 

رفع گرفتگی لوله توالت با مدفوع، دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی

در آوردن اشیاء قیمتی از توالت

تشخیص نم و رطوبت

تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله

لوله کشی استاندارد برای اتصال به

فاضلاب شهری با لوله بازکنی تهران

نصب و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و برعکس

تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی

حفر چاه نو

تخلیه چاه تهران

طوقه زنی چاه

کول گذاری چاه فاضلاب

لایروبی و کف تراشی

طریقه نصب توالت فرنگی به جای توالت ایرانی

توالت، دستشویی یا سرویس بهداشتی بخش مهم و حیاتی در هر ساختمانی است که الزامی بودن وجود آن در هر خانه‌ای کاملا روشن و مشخص است. در هر کشوری بشر به روش‌های گوناگون محلی را برای دفع فضولات ساخته است. امروزه در کشور ما توالت‌ها به صورت ایرانی و فرنگی رایج هستند. هر چند استفاده از توالت ایرانی بسیار رایج‌تر است اما نصب توالت فرنگی نیز در حال رواج است. با توجه به اینکه استفاده از توالت فرنگی و ایرانی مزایا و معایبی دارد بهتر است برای هر ساختمانی هر دو مورد نصب شود تا با توجه به شرایط، افراد در زمان‌های مختلف بتوانند از مزایای هر دو سازه برخوردار شوند. اگر توالت ساختمان شما ایرانی است ولی با توجه به شرایطی نیاز به نصب توالت فرنگی داشته باشید بهتر است از روش‌های نصب توالت فرنگی به جای ایرانی استفاده کنید. ما در مقاله لوله بازکنی انقلاب شما را با روش‌های نصب توالت فرنگی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:لوله بازکنی بلوار فردوس

آشنایی با تاریخچه توالت

لوله بازکنی در خیابان انقلاب
لوله بازکنی انقلاب

سرویس بهداشتی یا توالت نیز مانند هر سازه دیگری تاریخچه خاص خود را دارد. از جمله نیاز‌های حیاتی بشر اجابت مزاج یا همان دفع مدفوع و ادرار است که هر روز با توجه به شرایط بدنی هر فردی، چندین بار الزامی است و هر فرد سالمی برای سلامتی بدن خود در طول یک روز چندین بار نیاز به دفع دارد. این مسئله از گذشته تا به امروز سبب شده تا بشر برای رفع این نیاز خود اقدام به ساخت محل‌هایی برای اجابت مزاج کند. تحقیق و بررسی آثار باقی مانده از گذشته نشان می‌دهد که انسان ها به شکل‌های مختلف اقدام به ساخت محل‌هایی برای اینکار می‌کردند و حتی افرادی که تمکن مالی داشتند و جزوه اشراف به حساب می‌آمدند داخل خانه خود محلی را برای اجابت مزاج داشتند ولی سایر افراد از این نعمت برخوردار نبودند و در فضاهای باز با کندن چاله در زمین احتیاج خود را برطرف می‌کردند. به مرور این اقدام افراد برای خود شکل و شمایلی گرفت و دستشویی‌ها در برخی نقاط به صورت حفره‌هایی در سطح زمین ایجاد شد که فرد با چمباتمه زدن عمل دفع را انجام میداد. این مدل از توالت‌ها به توالت‌های ایرانی شباهت بیشتری دارد و در اروپا نیز بیشتر توالت‌های محفظه دار رایج بود و شکل ابتدایی توالت‌های فرنگی امروزی را داشت. لوله بازکنی شمال تهران، توالت فرنکی بیده دار را به شما معرفی می کند.

توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی؟

لوله بازکنی انقلاب فوری
لوله بازکنی انقلاب

انتخاب توالت فرنگی یا ایرانی به شرایط افراد بستگی دارد. هر کدام از این دو نوع توالت معایب و مزایایی دارد. امروز دانشمندان با بررسی‌هایی که انجام داده‌اند دریافته‌اند که شرایط چمباتمه زدن در دستشویی‌های ایرانی باعث دفع راحت‌تر و بهتر می‌شود و برای سلامتی بدن بهتر است از توالت‌های ایرانی استفاده شود، ولی افرادی که مشکلات مفاصلی دارند و از زانو درد و کمر درد رنج می‌برند یا برای زنان باردار و افراد مسن توالت فرنگی گزینه مناسب‌تری است. پیشنهاد می‌شود برای هر خانه‌ای هر دو نوع توالت استفاده شود. ولی اگر نیاز به نصب توالت فرنگی دارید و ناچار هستید توالت ایرانی خود را به توالت فرنگی تبدیل کنید با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی  را بررسی کنیم.

اگر با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده اید، می توانید با لوله بازکنی جنوب تهران تماس بگیرید.

استفاده از توالت‌های فرنگی سیار و پلاستیکی

لوله بازکنی انقلاب ارزان
لوله بازکنی انقلاب

برای تهیه توالت‌های فرنگی سیار یا پلاستیکی می‌توانید با مراجعه به مغازه‌های ارائه کننده این وسایل آن را تهیه کنید. این روش مزیت‌های خوبی دارد از جمله این مزیت‌ها این است که هزینه آن بسیار پایین و مقرون به صرفه است. و اینکه اگر همه افراد تمایل به استفاده از آن نداشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید و هر کسی که به آن احتیاج داشت آن را روی توالت ایرانی قرار می‌دهد و استفاده می‌کند و کسی که نیاز نداشت آن را برمی‌دارد. این روش برای اشخاصی که با توجه به شرایط جسمانی در یک دوره نیاز به استفاده از توالت فرنگی دارند مناسب است. مثلا خانم‌های باردار یا افرادی که زانو یا کمرشان را جراحی کرده‌اند برای اینکه به کمر و مفاصلشان فشار وارد نشود می‌توانند برای عبور از این دوره موقتی از توالت‌های سیار استفاده کنند.

بیشتر بدانید:علائم گرفتگی چاه و لوله‌

نصب توالت فرنگی با تخریب کردن توالت ایرانی

لوله بازکنی انقلاب شبانه روزی
لوله بازکنی انقلاب

اگر شما تصمیم گرفته اید که به صورت همیشگی از توالت فرنگی استفاده کنید بهتر است توالت ایرانی را تخریب کنید و توالت فرنگی را به جای آن نصب کنید. این روش مطمئناً نسبت به روش قبلی هزینه بردارتر است و زمان بیشتری می‌طلبد. این روش برای کسانی که تصمیم به استفاده همیشگی از توالت فرنگی دارند اصولی‌تر است. نصب توالت فرنگی در این روش به دو صورت انجام می‌شود.
• در حالت اول، کاسه توالت ایرانی به صورت کامل برداشته می‌شود و جای آن را با مصالح پر می‌کنند و لوله کشی هم به صورت مجزا انجام می‌شود. در ادامه توالت فرنگی را در جای مناسب قرار می دهند و آن را در جای خود محکم کرده و با مصالح اطراف آن را پر می‌کنند.
• در حالت دوم تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، نیازی به تخریب کامل نداریم فقط کاسه را تخریب می کنند. کاسه را با مصالح پر کرده و لوله ورودی به سیفون توالت ایرانی را به وسیله یک سوکت لوله‌ای به توالت فرنگی وصل می کنند و در ادمه توالت فرنگی را در جای خود قرار می‌دهند .

در لوله بازکنی غرب تهران با انواع اتصال لوله ها آشنا شوید.

نصب توالت فرنگی بدون تخریب توالت ایرانی

لوله بازکنی انقلاب بدون تعطیلی

نصب توالت فرنگی می‌تواند بدون تخریب توالت ایرانی نیز انجام شود. این روش موقتی است و برای افرادی که برای مدت 1 الی 3 سال نیاز به استفاده از توالت فرنگی دارند مناسب‌تر است مثلا برای مستاجرها.
در این روش توالت ایرانی تخریب نمی‌شود بلکه روی آن را با مصالحی مثل پلاستیک، سنگ یا چوب کامل می‌پوشانند فقط محل حفره توالت ایرانی مسدود نمی‌شود. سپس با استفاده از یک لوله ورودی توالت فرنگی به ایرانی وصل می‌شود. این روش نسبت به روش قبلی سریع‌تر و با هزینه کم‌تر انجام می‌شود ولی معایبی نیز دارد و در صورت نصب توالت فرنگی به صورت دائمی پیشنهاد می‌شود که از روش تخریب کامل استفاده کنید.

نصب توالت فرنگی تاشو

نصب توالت فرنگی در لوله بازکنی انقلاب

در این حالت توالت فرنگی به دیوار وصل می‌شود و هیچ نیازی به تخریب توالت ایرانی ندارید. این روش شبیه روش توالت فرنگی سیار است با این تفاوت که در این روش توالت فرنگی جابه‌جا نمی‌شود ولی تا می‌شود و هر کس با توجه به نیازش آن را استفاده می‌کند. هزینه کمتری دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. این توالت‌ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند و در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.

بیشتر بدانید:رفع نم و رطوبت حمام و توالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *