رفع نم و تشخیص رطوبت

رفع نم و تشخیص رطوبت

رفع نم و تشخیص رطوبت در سایت لوله بازکنی شیک به صورت شبانه روزی و فوری تشخیص داده می شود.

رفع نم رطوبت و تشخیص امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بهترین مصالح با تلاش معماران و استادان خبره ایجاد شده است تا خانه های مقاوم در مقابل عوامل طبیعی که برای خانه ها مضر است و موجب خرابی خانه ها می شود و نگرانی هایی ایجاد میشود.

یکی از این عوامل که تاثیر زیادی بر خانه دارد نم یا همان رطوبت است نم که وارد خانه می شود باعث آثار زیان باری در خانه می شود که باید برای رفع نم رطوبت و تشخیص آن کارهایی انجام داد.

رفع نم و رطوبت تشخیص

برای رفع نم و رطوبت تشخیص آن راه های گوناگونی وجود دارد که ما بهترین و کار آمد ترین و ساده ترین آنها را برای شما شرح می دهیم:

تشخیص و رفع نم رطوبت: شناسایی نم و رطوبت تشخیص آن کار ساده ای است که هر کسی قادر به انجام آن است . مهم ترین راه شناسایی رطوبت لکه های آب و لکه هایی که بر روی دیوار ایجاد می شود است.

گاهی با دیدن دیوار و سقف که دارای لکه های آب هستند و حتی با دیدن تغییر رنگ دیوار و سقف می توان آن را شناسایی و برای رفع نم رطوبت و تشخیص آن چاره ها و راهکارهایی به کار برد:

رفع نم دیوار و سقف: برای رفع نم و رطوبت باید منشا آن را پیدا کرد که رطوبت از چه چیزی به وجود آمده است و بایست بعد از پیدا کردن آن سریعا به رفع آن اقدام کرد. توصیه ما برای رفع نم و رطوبت و تشخیص آن سپردن آن به افراد مجرب و ماهر در این زمینه است تا مشکلی در منزل و اساس ساختمان شما به وجود نیاید.

بهتر است بدانید:علائم گرفتگی چاه و لوله‌

اما راه حل های دیگری نیز وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد:

     استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری و شوفاژ برای از بین بردن نواحی دارای نم

     جلوگیری و استفاده کمتر از وسایل که موجبات نم را ایجاد می کند و خانه دارای رطوبت بالایی است و با باز کردن پنجره ها از آن جلوگیری کنید

     تعمیرات لوله ها و بر طرف کردن گرفتگی لوله ها و تعمیر لوله ها در مکان های دارای نم

•     استفاده از ایزوگام و قیر در حمام و دستشویی یکی از راه حل ها برای رفع نم و رطوبت و تشخیص آن است

•     تشخیص دقیق عامل و رفع نشتی در آن قسمت

•     اجرای صحیح و مناسب کف شور در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی

•     در تمیز کردن دیوارها از میزان کمتری آب استفاده نمایید

بهتر است بدانید:نحوه تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله برای رفع نم رطوبت و تشخیص

در حال حاضر تشخیص ترکیدگی لوله با روش های سنتی قابل انجام نیست و سخت و دشوار است و با تکنولوژهای جدید امکان تشخیص این مشکل آسان شده است شما باید فکر کنید راه سنتی با هزینه بالا و صرف زمان زیاد مناسب است یا روش راحت و سریع کم هزینه ؟

یکی از راه حل های آشکار تشخیص ترکیدگی لوله وجود نم و رطوبت در دیوار های منزل است که ممکن است علت آن ترکیدگی و نشتی ممکن است قدیمی بودن و خرابی لوله، گرفتگی لوله توسط اجسام و یا آشغال های موجود در آب و نواحی سرد یکی از عوامل مهم آن یخ زدگی لوله ها است که موجب صدمات زیادی در صورت عدم رسیدگی می شود.

چگونه نم به وجود می آید ؟

نم در اثر عوامل مختلفی به وجود می آید و این عوامل مختلف می تواند ترکیدن لوله آب، اثرات طبیعی مثل شرجی بودن یا در اثر باران عدم صحیح اجرای کف شور عایق کاری نامناسب و حتی مصالح به کار رفته در خانه و منزل شما می باشد.

ترکیدن لوله آب:     یکی از عوامل مهم در ایجاد رفع ترکیدن لوله آب است و برای رفع نم رطوبت و تشخیص آن ابتدا به سراغ این عامل آمد در اثر گذشت زمان لوله کم کم رو به کهنه شدن و فرسوده شدن می روند و یا ممکن است به دلیل گرفتگی لوله به وسیله اجرامی مانند گچ، آشغال هایی ناشی از آب باشد یا در مناطق سرد به دلیل یخ زدگی لوله ها باشد که موجب شکستگی و ترک در لوله ها می شود و بد ترین نم و رطوبت از این نوع به وجود می آید که باید برای جلوگیری و رفع آن به افراد متخصص مراجعه کرد.

بهتر است بدانید:راه های تشخیص ترکیدگی لوله

چگونگی رفع نم و رطوبت دیوار در اثر باران و تشخیص آن

اگر در مناطق بارانی و مرطوب و شرجی زندگی می کنید یکی از عوامل مهم نم و رطوبت باران است. برای رفع نم از این نوع می توانید با باز کردن پنجره ها و وسایل گرمایشی و مراجعه متخصصین آن را رفع کنید.

نم دیوار در اثر مصالح ساختمانی:

مشکل وجود نم به دلیل مصالح ساختمانی و تکنیک های ساختمانی بد یکی از مشکلات بیشتر منازل در کشور است به دلیل استفاده نکردن از اجناس خوب و استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب باعث ایجاد نم در ساختمان و منزل ها می شود.

و فقط در این مورد مصالح ساختمانی صدق نمی کند و ممکن است علت دیگری مانند عدم صحیح لوله کشی ساختمانی و لوله کشی بدون اصول باعث مشکلات نم و رطوبت میشود که می توان برای رفع نم رطوبت و تشخیص این مشکل به متخصصان و لوله کش های مناسب مراجعه نمود.

عدم صحیح اجرای کاشی، سرامیک و اجرای کف شور منزل:

عدم صحیح کاشی کاری و سرامیک در حمام، روشویی و سرویس بهداشتی و عدم صحیح اجرا و نصب کف شور و انتخاب مکان نا مناسب برای کف شور موجب ایجاد نم در سقف و دیوار های اطراف حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می شود و این عوامل در سستی و ریختن و پوسته پوسته شدن دیوار تاثیر های عمیقی دارند و جدی نگرفتن آن باعث به وجود آمدن مشکلات سنگین و زیان بار خواهد شد.

عایق کاری نامناسب و عدم استفاده از قیر و ایزوگام :

عایق کاری و عدم استفاده از عایق های مناسب و نبود ایزوگام در کف و اطراف سرویس بهداشتی و حمام یکی از عوامل دیگر در نم رطوبت می باشد که می توان با ایزوگام کاری و قیر گونی و عایق کاری مناسب توسط افرا ماهر و با تجربه می توان از بروز اتفاقاتی همچون ریزش سقف و دیوار های منزل و خیلی از مسائلی که موجب آن می شود جلوگیری کرد.

البته نیز خدمات فنی شایان با ارائه خدمات لوله بازکنی تهران در زمینه هایی در حفر چاه کهنه، حفاری چاه جدید، کول گذاری، ته زنی چاه، رفع بوی بد فاضلاب، لوله بازکنی، تخلیه چاه، رفع نم حمام آشپزخانه توالت، تانکر های 6000 هزار تایی و 12000 هزار تایی و … فعالیتی نیز به همراه دارد.

بهتر است بدانید:رفع نم و رطوبت حمام و توالت