لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی در جنوب تهران

لوله بازکنی جنوب تهران در سایت لوله بازکنی شیک به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.

خدمات لوله بازکنی جنوب تهران

  • بازکردن گرفتگی لوله ها با فنر دستی لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی 
  • رفع گرفتگی لوله توالت با مدفوع، دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی
  • در آوردن اشیاء قیمتی از توالت
  • تشخیص نم و رطوبت
  • تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله
  • لوله کشی استاندارد برای اتصال به
  • فاضلاب شهری با لوله بازکنی تهران
  • نصب و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و برعکس
  • تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی
  • حفر چاه نو
  • تخلیه چاه تهران
  • طوقه زنی چاه
  • کول گذاری چاه فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب، یک واقعیت ساده در زندگی هستند که در هر لحظه ممکن است ما را دچار دردسر کنند. در برخی از مواقع، به احتمال زیاد شما می‌توانید در اینترنت جستجو کنید تا بفهمید که چگونه می توانید گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع کنید.

هنگامی که فشار آب شیر سینک ظرفشویی یا دوش شما به طور ناگهانی کم می شود، ممکن است به طور غریزی اولین اقدام شما تماس با متخصص لوله بازکنی جنوب تهران باشد تا گرفتگی لوله های فاضلاب توالت را رفع کند. اما راه حل رفع مسدودی لوله‌ها، غالباً یک فرایند سریع و نسبتاً بدون دردسر است که اکثر مردم می‌توانند به تنهایی آن را مدیریت کنند. اگر می‌خواهید مقداری در قیمت لوله بازکنی صرفه جویی کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. این نکات آسان می‌توانند به شما کمک کنند تا در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه گرفتگی‌های سطحی فاضلاب را از بین ببرید.

روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله ها

روشی که برای باز کردن هر لوله‌ای مناسب است، به طور معمول لوله‌ها و مجاری فاضلاب به دلیل گیر کردن یک جسم خارجی یا انباشت مواد مختلف در لوله و یا حتی باقی‌ماندن رسوب‌های آب دچار گرفتگی می‌شوند.

گاهی اوقات چالش این است که چگونه آب‌های باقی‌مانده را به درون چاه بفرستید، در هنگام ایجاد گرفتگی در لوله خیلی مهم است که سریع اقدام کنید.

اما توجه داشته باشید که بسیاری از گرفتگی‌ها سطحی هستند و بدون کمک گرفتن از متخصص لوله بازکنی شمال تهران می‌شود آن را رفع کرد. اما به طور کلی دو روش اساسی برای باز کردن گرفتگی های سطحی در خانه وجود دارد که آن‌ها را در این مقاله، برایتان توضیح داده‌ایم.

روش های لوله بازکنی خانگی

با استفاده از چندراه کار خانگی و استفاده از موادی که در منزل و در دسترس شما قرار دارد، می توانید اقدام به رفع گرفتگی لوله کنید.

استفاده از محلول یا مایع لوله بازکنی

بیش‌تر گرفتگی‌های سطحی لوله‌های فاضلاب خانگی را می‌شود با استفاده از مایع‌های لوله باز کنی که در فروشگاه‌ها موجود هستند از بین ببرید. اگر فکر می‌کنید که گرفتگی خیلی عمیمق و مشکل‌ساز نیست، می‌توانید محلول سرکه و جوش شیرین را هم امتحان کنید.

لوله بازکنی در جنوب تهران

اگر روش‌های غیرشیمیایی را ترجیح می‌دهید، سعی کنید مقداری سرکه را در چاه بریزید و سپس به دنبال آن جوش شیرین را اضافه کنید. این ترکیب باعث ایجاد یک واکنش اسیدی می‌شود که می تواند برای رفع گرفتگی‌های سطحی در لوله‌هایی مانند سینک مناسب باشد. 

برای آشنایی با روش های رفع گرفتگی لوله سینک، مقاله لوله بازکنی آزادی را مطالعه کنید.

استفاده از تلمبه لوله بازکن دستی

لوله بازکنی جنوب تهران ارزان

استفاده از لوله بازکن دستی و تلمبه زدن یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رفع گرفتگی‌های سطحی است. لازم به ذکر است که این کار به کمی تلاش و همچنین صبر نیازمند است.

تلمبه‌های دستی پلاستیکی‌ای وجود دارند که برای باز کردن لوله‌ فاضلاب حمام، توالت و سینک طراحی شده‌اند. بهتر است در هنگام خرید به سایز آن‌ها دقت کنید.

روش رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی

بعضی وقت‌ها چگونگی رفع گرفتگی لوله مسدود شده، بستگی به نوع سینک ظرفشویی دارد. سینک ظرفشویی آشپزخانه به دلیل جنس و موادی که به داخلش می‌‌روند ممکن است چالش‌های متفاوتی را نسبت به مثلاً لوله حمام برایتان ایجاد کند.

یکی از بزرگ‌ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در سینک ظرفشویی آشپزخانه چربی‌ها هستند. زیرا نه تنها خودشان راه لوله را می‌بندند بلکه ذرات مواد غذایی و دیگر مواد زائد را هم به خودشان جذب می‌کنند. بنابراین گرفتگی لوله به مرور بیش‌تر و سخت‌تر می‌شود.

اما رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی سخت نیست. فرقی هم نمی‌کند که سینک شما یک یا دو لوله‌ برای دفع آب داشته باشد. با این حال بهتر است همیشه موارد ایمنی را برای جلوگیری از ورود زباله به داخل لوله سینک رعایت کنید.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید قبل از تماس با متخصص لوله بازکنی سهروردی از آن‌ها استفاده کنید.

ریختن آب جوش در لوله برای رفع گرفتگی لوله

لوله بازکنی جنوب تهران فوری

ابتدا تا جایی که ممکن است آب ساکن در سینک را با استفاده از یک فنجان یا ظرف، خارج کنید.

در مرحله بعد یک پارچ کامل یا کتری آب جوش را مستقیماً درون محل تخلیه بریزید. ممکن است لازم باشد این کار را چندین بار تکرار کنید تا نتیجه دلخواه حاصل شود. البته در استفاده از این نکته دقت داشته باشید که آب به قدری داغ نباشد که موجب باز شدن چسب محل اتصال لوله ها شود.

اما این روشی بسیار آسان و ارزان است که به راحتی در اختیار دارید. اگر متوجه شدید که این روش نتیجه نمی‌دهد، دوباره آب ساکن را بردارید و سپس نمک را قبل از ریختن آب جوش در داخل سینک بریزید.

برای یادگیری روش های رفع گرفتگی لوله آب گرم، مقاله لوله بازکنی افسریه را پیشنهاد می کنیم.

استفاده از سرکه و جوش شیرین

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، واکنش ناشی از ترکیب این دو ماده اغلب می‌تواند لوله‌های گرفته را پاک و تمیز کند. توجه داشته باشید که قبل از افزودن سرکه حتماً آب ایستاده در سینک را از بین ببرید.

حدود یک فنجان جوش شیرین را مستقیماً درون محل تخلیه بریزید و این کار را با اضافه کردن مقدار مساوی سرکه سفید ادامه دهید.

هنگام انجام این کار موارد ایمنی را رعایت کنید. چون ممکن است این ترکیب، گاز تولید کنید و یا به اطراف پخش شود. اجازه دهید مخلوط حدود پانزده دقیقه بماند و بعد از آن شیر آب گرم را باز کنید تا ببینید که گرفتگی رفع شده است یا خیر.

روش دیگری که در صورت عمل نکردن جوش و شیرین و سرکه می‌شود استفاده کرد در واقع اضافه کردن نمک به آن‌هاست. بعد از انجام آن دوباره لازم است مدتی صبر کنید و بعد آب گرم را باز کرده تا از رفع گرفتگی مطلع شوید.

تمیز کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی

لوله بازکنی جنوب تهران شبانه روزی

به طور معمول لوله‌های سینک در کابینتی در زیر آن قرار می‌گیرند. این لوله‌ها با توجه به نوع سینک اتصالات مختلفی دارند. اما همه آن‌ها در آخر به یک لوله اصلی وصل می‌شود.

شکل آن در سینک‌های دوقلو شبیه است. خیلی وقت‌ها ممکن است گرفتگی اصلی لوله در آنجا شکل گرفته باشد. فقط کافی است یک سطل خالی در زیر آن بگذارید و سپس اتصال لوله‌ها را باز کنید. بعد می‌توانید با شستن لوله‌ها و تخلیه زباله‌هایی که گیر کرده بودند، گرفتگی سینک را از بین ببرید.

روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

گرفتی لوله فاضلاب حمام و جمع شدن آب در آنجا اغلب نتیجه گیر کردن صابون و مو است. بهتر است برای چاه حمام یک درپوش تهیه کنید تا این موارد در آنجا جمع شوند.

اما اگر کار از کار گذشته و لوله فاصلاب اصلی حمام دچار گرفتگی شده است نگران نباشید. این انسداد اگر جدی نباشد می‌تواند به راحتی و بدون کمک متخصص لوله باز کنی از بین برود.

از آنجا که گیر کردن صابون یک مسئله رایج است، بد نیست برای انجام این کار از محلول‌های لوله باز کن مخصوص حمام استفاده کنید. از مخلوط جوش شیرین و آب جوش هم می‌شود در حمام استفاده کرد. ولی اگر با هیچ‌کدام از این روش‌ها نتوانستید گرفتگی را از بین ببرید بهتر است از متخصص این کار کمک بگیرید. شاید مایل باشید در خصوص رسوب گیری آبگرمکن دیواری با جوهر نمک مقاله لوله بازکنی شهرزیبا را مطالعه کنید.

اکثر ما نمی‌توانیم همه مشکلاتی که در خانه‌هایمان ایجاد می‌شوند را به راحتی درست کنیم. اما یاد گرفتن و انجام برخی از این‌ کارها مثل از بین بردن گرفتگی و انسداد در سینک آشپزخانه و یا لوله حمام، می‌تواند مقدار زیادی از هزینه‌های شما را کاهش دهد.

همچنین خیلی وقت‌ها شاید به دلیل تعطیلات نتوانید به سراغ لوله باز کنی و متخصص تخلیه چاه بروید. بنابراین بد نیست این روش‌ها را یاد بگیرید و آن‌ها را همیشه در ذهن داشته باشید تا در مواقع ضروری ازشان استفاده کنید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *