لوله بازکنی افسریه

لوله بازکنی افسریه

لوله بازکنی افسریه در سایت لوله بازکنی شیک به صورت شبانه روزی انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی در افسریه توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود. این شرکت‌ها از تجهیزات و روش‌های مختلفی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب استفاده می‌کنند.

برخی از روش‌های لوله بازکنی عبارتند از:

  • فنر زدن: این روش یکی از روش‌های رایج لوله بازکنی است. در این روش، یک فنر باریک و بلند از طریق لوله فاضلاب وارد می‌شود و با چرخش خود، گرفتگی را برطرف می‌کند.
  • استفاده از دستگاه تراکم هوا: این دستگاه با ایجاد فشار هوا، گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.
  • استفاده از پمپ باد: این پمپ با ایجاد فشار آب، گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.
  • استفاده از اسید: این روش باید با دقت انجام شود، زیرا اسید می‌تواند به لوله‌های فاضلاب آسیب برساند.

برای انتخاب یک شرکت لوله بازکنی معتبر در افسریه، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • تجربه و سابقه شرکت: شرکت‌های با تجربه و سابقه بیشتر، معمولاً کار خود را بهتر انجام می‌دهند.
  • تجهیزات و امکانات شرکت: شرکت‌هایی که تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تری دارند، معمولاً می‌توانند گرفتگی‌های پیچیده‌تر را نیز برطرف کنند.
  • قیمت خدمات شرکت: قیمت خدمات لوله بازکنی در شرکت‌های مختلف متفاوت است. بهتر است قبل از سفارش، قیمت خدمات شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید.

بیشتر بدانید:رفع نم و رطوبت حمام و توالت

 

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب آورده شده است:

  • از ریختن مواد زائد و جامد مانند چربی، خرده‌های غذا، مو و … در لوله‌های فاضلاب خودداری کنید.
  • از توری‌های محافظ برای جلوگیری از ورود مواد زائد به لوله‌های فاضلاب استفاده کنید.
  • به‌طور منظم لوله‌های فاضلاب خود را تمیز کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از گرفتگی لوله‌های فاضلاب خود جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید:لوله بازکنی شرق تهران

گرفتگی لوله‌های ساختمان تبدیل به یکی از چالش‌های مهم در زندگی‌ افراد شده است و هر کسی در طول سال ممکن است چندین بار دچار این مشکل شود و مجبور به تماس با شرکت لوله بازکنی تهران شوند. گرفتگی لوله آب گرم نیز یکی دیگر از انواع گرفتگی‌های لوله‌ها می‌باشد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا لوله آب گرم؟! آیا لوله آب سرد دچار گرفتگی نمی‌شود. در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که تمام لوله‌ها اعم از سرد و گرم و در هر بخشی از ساختمان مانند آشپزخانه، حمام، حیاط و … دچار گرفتگی می‌شود، ولی گرفتگی لوله آب گرم بیشتر است. دلیل این مسئله وجود رسوبات در آب گرم است که بر اثر بخار شدن آب، این رسوبات به دیواره لوله می‌چسبد و با گذشت زمان قطر داخلی لوله کم شده و حرکت آب در لوله کند می‌شود که می تواند باعث افت فشار آب و ایجاد مشکلاتی از قبیل گرم نشدن آب گرمکن، نداشتن آب گرم برای شست و شو و استحمام و… خواهد شد. اگر علاقه‌مند هستید تا در خصوص این مسئله اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گرفتگی لوله چیست؟

لوله بازکنی در افسریه
لوله بازکنی افسریه

به مجموعه عواملی که سبب انسداد مسیر حرکت آب می‌شود گرفتگی لوله گفته می‌شود. این عوامل می تواند متعدد باشد و با توجه به محل قرار گرفتن لوله، جنس لوله و سایر موارد متفاوت باشد. از جمله عوامل گرفتگی لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مواد ریز غذایی و چربی که هنگام شست و شو وارد لوله می‌شود
• مو و گرد و غبار
• خاک و مصالح ریز و درشت
• افتادن اشیاء در مسیر آب
• چسبیدن املاح و رسوبات در دیواره لوله بخصوص در لوله آب گرم

بهتر است بدانید:لوله بازکنی پاسداران

گرفتگی در لوله آب گرم

هر چند عوامل مختلفی باعث گرفتگی در لوله‌ها می‌شود ولی این عوامل همانطور که اشاره کردیم در برخی شرایط تفاوت دارد. موضوع بحث ما سر گرفتگی لوله آب گرم است. یکی از عوامل مهم و اصلی که باعث گرفتگی لوله آب گرم ساختمان‌ها می‌شود وجود املاح موجود درآب است، این املاح به علت تبخیر آب در داخل لوله آب گرم به ‌جا می‌ماند و به مرور زمان به دیواره داخلی لوله می‌چسبد و به مرور قطر داخلی لوله که مسیر حرکت آب است را باریک‌تر می‌کند این مسئله باعث کندی حرکت آب شده و در نتیجه افت فشار آب را سبب می‌شود. از آنجایی که در زندگی امروزه استفاده از آب گرم در منازل بسیار اهمیت دارد و هر گونه مشکلی در این زمینه باعث بروز مشکلات زیادی می شود در صورت گرفتگی لوله آب گرم هر چه سریع تر باید دست به کار شوید و اگر خودتان تجربه کافی در این زمینه ندارید با شرکت‌های خدمات رسانی تماس بگیرید تا مشکل را رفع کنند. شرکت لوله بازکنی شایان در زمینه تخلیه چاه تهران نیز خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد.

آثار مخرب گرفتگی لوله آب گرم

از آنجایی که لوله آب گرم بیش‌تر به علت رسوبات دچار گرفتگی می‌شود این عامل می تواند خود در ادامه مشکلات دیگری را بیافریند. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• فرسودگی و زنگ زدگی و پوسیده شدن لوله آب گرم بر اثر تجمع رسوبات
• در صورت ادامه پیدا کردن تجمع رسوبات باعث انسداد کامل یا زیاد لوله می شود و از آنجایی که رسوبات مانع رسیدن انرژی به آب می‌شوند انرژی بیشتری برای گرم شدن آب صرف می‌شود.
• کاهش عملکرد موتورخانه و لوازم حرارتی
• سوراخ شدن و ایجاد نشتی و حتی شکستی در لوله‌ها به علت استفاده از محلول‌های شیمیایی که اغلب برای رفع مشکل استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید:خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با تضمین کارکرد بلند مدت 

روش‌های رفع گرفتگی لوله‌ آب گرم

لوله بازکنی افسریه ارزان
لوله بازکنی افسریه

برای رفع هر مشکلی ابتدا باید عواملی که باعث بروز مشکل شده است را شناسایی کنیم و در مرحله بعد اقدام به رفع مشکل کنیم. برای رفع گرفتگی لوله آب گرم نیز باید بعد از شناخت عوامل گرفتگی، اقدام به رفع آن با روش‌های مناسب کرد. همانطور که روش های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی را در لوله بازکنی آزادی توضیح داده ایم، در ادامه برخی از روش‌های رسوب زدایی لوله های آب گرم را توضیح می‌دهیم.

استفاده از محلول های شیمایی یا خانگی

یکی از روش‌های رفع گرفتگی در لوله‌ها که تقریبا برای انواع لوله‌ها استفاده می‌شود و جزء راهکارهای رایج است استفاده از محلول‌های شیمیایی یا خانگی است. محلول‌های شیمیایی به علت قیمت مناسب، دسترسی سریع و تاثیر گذاری سریع مورد توجه هستند. روش استفاده از این محصول‌ها اصولا بر روی بسته بندی آن درج شده است و با رعایت نکات ایمنی می توان از آن استفاده کرد. محلول‌های خانگی نیز می توانند موثر باشند مثل ترکیب جوش شیرین و سرکه یا سرکه و نمک و… البته در صورتی که لوله‌های ساختمان از جنس چدنی باشد و مستعد خوردگی باشد بهتر است تا حد امکان از محلول‌های شیمیایی استفاده نشود. با استفاده از این روش می توان گرفتگی‌های سطحی را رفع کرد. در صورت استفاده از محلول های شیمیایی لوله بازکنی، به نکات ایمنی استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی که در لوله بازکنی مرزداران توضیح داده شده است، دقت کنید.

استفاده از محلول میتره

لوله بازکنی افسریه فوری
لوله بازکنی افسریه

محلول میتره یکی از روش‌های رفع رسوبات لوله‌های آب گرم است. این محلول برخلاف محلول های شیمیایی دیگر اسیدی نیست و نه تنها خاصیت خورندگی ندارد بلکه از خوردگی لوله جلوگیری می‌کند. این محلول با توجه به این امتیازات بی رقیب است و با وجود قدرت رسوب‌زدایی بالا، هیچگونه مشکلی برای تاسیسات لوله‌کشی به وجود نمی‌آورد. 

استفاده از پالس الکتریکی

همیشه می‌گویند پیش‌گیری بهتر از درمان است. روش استفاده از پالس الکتریکی بیشتر یک روش برای پیش‌گیری از تجمع رسوبات داخل لوله است. این دستگاه روی لوله‌ها نصب می‌شود و با ایجاد پالس الکتریکی رسوبات ضعیف را پودر می‌کند و باعث رفع گرفتگی می‌شود. این روش برای زمانی که تجمع رسوبات کم باشد اثر بیشتری دارد و بهتر است هر چند وقت یک بار استفاده شود تا از سخت شدن رسوبات جلوگیری شود.

درآوردن اشیا از توالت را در لوله بازکنی بلوار فردوس توضیح داده ایم.

استفاده از روش تصفیه الکتریکی برای رسوب زدایی

روش دیگری که برای رفع رسوبات انجام می‌شود تا گرفتگی لوله‌ آب گرم رفع شود استفاده از دستگاه تصفیه الکتریکی است. این دستگاه نیز روی لوله‌ها نصب می شود و با ایجاد میدان مغناطیسی ماهیت رسوبات را که شامل سولفات منیزیم, کربنات کلسیم و سولفات کلسیم است را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که ساختار جدیدی بوجود بیاید که خاصیت چسبندگی را ندارد و از لوله خارج می‌شود. این دستگاه با این روش به مرور ساختار رسوبات را تغییر داده و باعث خروج آن از لوله شده و گرفتگی را رفع می‌کند.

گرفتگی لوله آب گرم نیز همچون سایر گرفتگی‌ها مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد. برای رفع این مشکل روش‌هایی وجود دارد که با توجه به شرایط می توان از هر کدام از آن‌ها بهره برد. ما در این مقاله سعی کردیم تا روش‌های رایج و موثری را برای شما شرح دهیم تا در صورت نیاز از آن بهره ببرید.

بیشتر بدانید:لوله باز کنی و تخلیه چاه در جردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *