لوله بازکنی شبانه روزی در تهران بدون کثیف کاری

لوله بازکنی تهران ✔️ ۱۰۰٪ تضمینی با ارائه فاکتور ✔️ لوله بازکنی ارزان و فوری ☎️ ۴۴۰۴۶۰۰۵ ☎️ ۲۲۰۰۳۴۲۸ ☎️ ۸۸۰۲۴۰۶۰ ☎️ ۳۳۰۰۰۳۹۸ ☎️ ۶۶۵۳۶۰۳۰

تضمین لوله بازکنی: ✅ تحویل لوله بازشده

میــزان کثـیف کـاری: ✅حداقل ممکن و بدون کثیف کاری

سـاعـاتـــــــ تـمـــاس: ✅ 24 ساعته 7 روز هفته

روش انــجـام کــــار: ✅ فنر برقی، تراکم هوا و …

بسیاری از مشاغل خدماتی از جمله شغل لوله بازکنی، تخلیه چاه تهران از نظر بهداشتی و نظافتی دارای اهمیت بسیاری هستند. این حرفه، علاوه بر داشتن مهارت، تجربه و تخصص، رعایت مسائل بهداشتی را می طلبد. چرا که لوله های فاضلاب به خودی خود از باکتری، ویروس و میکروب‌ انباشته است که انتشار این آلودگی ها در فضای خانه و ساختمان، می تواند منجر به بیماری هایی شود و برای ساکنین خطرآفرین باشد. 

در همین راستا ما شعار لوله بازکنی بدون کثیف کاری را سرلوحه خود قرار داده ایم تا همشهریان عزیز تهرانی با آسودگی خاطر با ما تماس گرفته و مشکلات لوله و فاضلاب خود را برطرف نمایند.

لوله بازکنی تهران

خدمات لوله بازکنی

 لوله بازکنی در تهران

خدمات فنی شایان آماده ارائه خدمات در اسرع وقت می باشد. فقط کافیست تماس بگیرید تا نیروهای ما در کمترین زمان در محل برای رفع ایراد حاضر شوند. لوله بازکنی انقلاب یکی از شعب فعال ما در تهران می باشد.

خدمات شبانه روزی لوله بازکنی

رفع نشتی لوله

در صورتی که در لوله کشی ساختمان نشتی یا نم و رطوبت وجود دارد میتوانید از خدمات ما بهره مند گردید.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

رفع گرفتگی لوله ها

خدمات لوله بازکنی برای رفع گرفتگی سینک، لوله و چاه فاضلاب، گرفتگی لوله حمام

اگر سوالی دارید برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

لوله بازکنی تهران فوری

رفع نم و رطوبت حمام

برای تشخیص نم در ساختمان و رفع آن در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید

لوله بازکنی تهران ارزان

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله های توکار ساختمان و رفع مشکل بدون خرابی

لوله بازکنی تهران بدون کثیف کاری

لوله کشی ساختمان

نصب پکیج و لوله کشی ساختمان، لوله کشی آب سرد و گرم، لوله کشی توالت فرنگی

لوله بازکنی شبانه روزی

تعمیرات لوله کشی

انجام تمامی امور مربوط به لوله کشی و تعمیرات ساختمان با بهترین کیفیت و ارزان

تعرفه لوله بازکنی تهران
درباره ما

بهترین لوله بازکنی تهران

یک شرکت لوله بازکنی معتبر به شما این امکان را می دهد که قبل از انجام عملیات، شما را با مشاوره رایگان از تمام مراحل کار، پیشنهادات و همچنین هزینه پایانی مطلع سازد.

تمام افراد و پرسنلی که در شرکت مشغول به کار هستند افراد کارآمد و با تجربه می باشد.

این تضمین را به شما می دهند که پس از تعمیر هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد و درصورت بروز مشکل خود شرکت مسئولیت را عهده دار خواهد بود.

.

لوله کشی و رفع ایراد

نصب توالت فرنگی

لوله بازکنی تهران

رفع گرفتگی لوله

رفع گرفتگی لوله ها در تهران

تهران یک کلان شهر است و قاعدتاً مشکلات روزمره آن هم کلان و بزرگ است. یکی از مشکلات عدیده و عمده ی همشهریان عزیز در تهران، گرفتگی لوله های فاضلاب است که با انجام عملیات اتصال فاضلاب خانگی به فاضلاب شهری، تا حدودی مشکل پر شدن چاه مرتفع شده اما هنوز هم برخی از شهروندان تهران با این مشکل دست به گریبانند و ما نیز تماس های زیادی در رابطه با لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی غرب تهران دریافت می کنیم.

چون گروه لوله بازکنی تهران با خدمات فنی شایان، بعد از سالها کسب تجربه و مشتری مداری، توانسته اعتماد خیلی از شهروندان تهرانی را به دست بیاورد و به لطف خدا، گره ای از کار ایشان باز کند.

عمده ترین مشکلی که متناسب با تخصص ما در کلانشهر تهران وجود دارد، گرفتگی لوله هاست که اکثراً مربوط به فاضلاب سینک، حمام، روشویی، ظرفشویی، کفشوی آشپزخانه و… می شود.

که اصلی ترین عاملی که گروه لوله بازکنی شایان را از دیگر همکاران محترم متمایز کرده، تشخیص صحیح عامل یا عوامل گرفتگی لوله و فاضلاب هاست. مثلاً نوع گرفتگی لوله ظرفشویی با حمام و توالت کاملاً متفاوت بوده و راهکار گشایش انسداد آنها نیز با هم فرق دارد.

فاضلاب ظرفشویی ممکن است بر اثر روغن باقیمانده از ظروف، تفاله چای و پسماند غذایی در زمان شستشو مسدود گردد و فاضلاب حمام و توالت بر اثر تجمیع مو، تیغ های ژیلت، دستمال کاغذی، فضولات و… مسدود شود و این تفاوت در دیگر بخش های فاضلاب نیز به همین ترتیب است.

خدمات لوله بازکنی تهران چیست؟

احتمال دارد که شما که خواننده این متن هستید هم دچار مشکل گرفتگی لوله و خدمات لوله بازکنی بلوار فردوس را برای حل مشکل خود انتخاب کرده باشید.

ما سعی می کنیم برای رفاه حال شما و کمک به سبد اقتصادی خانواده های تهرانی، از ویدئو های آموزشی بیشتری استفاده کنیم اما فی الحال سعی می کنیم این توضیح را خدمتتان عرض کنیم که خدمات لوله بازکنی به دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی تهران یک فعالیت گسترده است که امورات بسیاری را شامل می شود. برای نمونه می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • خارج کردن انواع اشیاء که سبب گرفتگی لوله های فاضلاب گردیده
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع گرفتگی و بر طرف کردن مشکلات انواع لوله ها
  • از بین بردن رسوبات لوله و جرم گیری
  • رفع گرفتگی لوله هایی نظیر ناودان، کفشور آشپزخانه، حمام، توالت و…
  • استفاده از انواع مختلف دستگاه های فنر زنی
  • استفاده از دستگاه های پمپ و دیگر دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نظیر فنرهای فولادی و واتر جت ها و…

که با درخواست صاحب کار، بخش اعظمی از این خدمات با نصب دوربین و تماشای بطن کار توسط ایشان انجام می گیرد.

دستگاه های لوله بازکنی چیست؟

تجهیزات لوله بازکنی نمونه های مختلفی دارند که به برق شهری متصل می شوند. این دستگاه ها مجهز به فنر هایی هستند که با سر دریل مجهز هستند. استفاده از دستگاه لوله بازکنی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن گرفتگی لوله ها است. فنرهای لوله بازکنی انواع مختلفی دارند که به شکل دستی و برقی در سطح بازار موجودند.

ممکن است گرفتگی برخی لوله ها احتیاج به استفاده از دستگاه واتر جت داشته باشد که روش کار با این دستگاه ها بسیار منحصر به فرد است و ما تلاش خود را می کنیم که یک ویدئوی آموزشی در همین راستا برای آگاهی بیشتر شما تهیه کنیم.

استفاده از واتر جت در صنعت لوله بازکنی یکی از ایمن ترین روش هاست و هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب نخواهد زد و با استفاده از جریان آب پرفشار در لوله ها، انسداد و گرفتگی را از بین می برد که در لوله بازکنی شرق تهران نیز از این تجهیزات استفاده می شود.

گرفتگی لوله های فاضلاب چگونه صورت می گیرد؟

تا به حال به قطر لوله های فاضلاب منزل خود توجه کرده اید ؟

قطر لوله های فاضلاب به اندازه ای کوچک است که گویا تنها برای هدایت آب و مایعات به سوی چاه طراحی شده اند و قادر به خروج آشغال های رایج ما تهرانی ها که در سینک و توالت و حمام و… رها می کنیم نیستند.

ضمن اینکه این لوله ها در بخش های مختلف ساختمان دارای خمیدگی هستند که معروف ترین این خمیدگی ها سیفون است. سی درجه، پانزده درجه و… هم از دیگر نواحی خم خوردگی لوله ها به شمار می روند و تمام این نواحی، بهترین جا برای گیر کردن چربی، مو، آشغال، تفاله چای، پسماند غذایی و… هستند.

راهکار رفع مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب به هر دلیلی که اتفاق بیفتد، در قدم اول پیشنهاد می دهیم که قبل از تماس با لوله بازکنی شایان، روش زیر را امتحان کنید :

استفاده از لوله بازکن دستی

استفاده از تلمبه های قدیمی که بهتر است در قدم اول توسط خودتان انجام بگیرد. چون در مواردی که انسداد خفیف باشد، گره گشای خوبی است.

استفاده از محلول های شیمیایی قوی

در این روش از محلول های اسیدی برای باز کردن لوله های مسدود استفاده می کنند که علیرغم مفید بودن، معایبی از جمله خوردگی لوله ها را نیز در پی دارد.

بکارگیری فنر لوله بازکنی برقی

این شیوه در مواردی که گرفتگی لوله شدید باشد، بکار گرفته می شود و بایستی توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا با ایجاد فشار هوا منجر به رفع گرفتگی لوله ها می شود و روش دیگری است که توسط پرسنل شرکت های لوله بازکنی  انجام می پذیرد.

همچنین می توانید با سایر شعب فعال ما، نظیر شعبه لوله بازکنی ستارخان تماس بگیرید.

اتحادیه لوله بازکنی تهران و شکایت از لوله بازکنی

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می کنند که چطور می توانند از شرکت لوله بازکنی متخلف شکایت کنند. به این مساله توجه داشته باشید که در تهران اتحادیه مستقلی برای لوله بازکنی وجود ندارد و صنف لوله بازکنی تهران زیر نظر اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان، فعالیت دارد که راه های ارتباطی این اتحادیه به شرح ذیل می باشد.

آدرس اینترنتی: https://tubmi.ir

آدرس:

شماره اتحادیه لوله بازکنی: 77531400 

آدرس: خ سعدی شمالی، خ شهید قائدی (هدایت سابق) پلاک ۱۶۷

تعرفه و هزینه لوله بازکنی تهران

حتماً زمانی که دچار مشکل گرفتگی لوله، افتادن شی در لوله توالت، یخ زدگی لوله، نشتی و ترکیدگی و بسیاری مشکلات این چنینی در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شده اید، با یک جستجوی کوتاه در اینترنت، متوجه شده اید که تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی تهران وجود دارد که به صورت حرفه ای و شبانه روزی مشغول ارائه خدمات هستند. در این میان چند عامل می تواند در انتخاب یکی از این شرکت ها توسط مشتریان موثر باشد. از جمله این عوامل می توان به مواردی همچون قیمت و هزینه لوله بازکنی در تهران، سرعت عمل سرویسکاران، ارائه خدمات 24ساعته و شبانه روزی و رضایتمندی مشتریان اشاره کرد. 

مناطق تحت پوشش

شمال تهران

تجریش – نیاوران – قلهک – جماران – ازگل – لویزان – مینی سیتی – سوهانک – دروس – حسین‌ آباد – مبارک آباد – داودیه – دزاشیب – جردن – الهیه – کامرانیه – قیطریه – زعفرانیه – فرمانیه – اقدسیه – ولنجک – میرداماد – اوین – ظفر – درکه – فرحزاد – آرژانتین

22003428

غرب تهران

آریاشهر – پونک – جنت آباد – اشرفی – مرزداران – شهرک غرب – کاشانی – فردوس – ستارخان – توحید – شادمان – حبیب اللهی – آزادی – شهر زیبا – شهران – طرشت – گیشا – چیتگر – تهرانسر – حصارک – شهرک اکباتان – شهرک آپادانا – کن – وردآورد

44620082

 

شرق تهران

رسالت – تهرانپارس – پیروزی – نارمک – مجیدیه – سوهانک – گلبرگ – استخر – هروی – ساقدوش – هنگام – حکیمیه – سراج – افسریه – مسعودیه – هفت حوض – هشمتیه – لویزان – خاک سفید – سرخه حصار – شمس آباد – قاسم آباد – نظام آباد – وحیدیه – اصفهانک – تهران نو – شهرک امید – کالاد – نیروی هوایی – حشمتیه – منصور آباد

77694021

مرکز تهران

سیدخندان – سهروردی – شهرک غرب – بلوار کشاورز – فاطمی – یوسف آباد – گیشا – عباس آباد – جمهوری – انقلاب – جمالزاده – کارگر – امیر آباد – فکوری – قزل قلعه – ونک – ملاصدرا – شهرک سئول – شیخ بهایی – هفت تیر – ولیعصر – شهرک آزمایش – کریمخان – آپادانا – بیهقی – ایرانشهر

88024060

جنوب تهران

ازی آباد – راه آهن – مشیریه – کارون – مسعودیه – افسریه – خانی آباد – یاخچی آباد – یافت آباد – خیابان مولوی – خزانه – جوادیه – امیریه – منیریه – امیربهادر – آذری – اتابک – خراسان – فلاح – خزانه بخارایی – شاپور – سیروس – دروازه غار – امیریه – شوش – بازار تهران – شهر ری – کوی سیزده آبان – دولت آباد – شهرک رسالت – بازار چینی فروش ها – کیان شهر

55322070

ارتباط با مدیر

شماره مستقیم مدیریت

۰۹۱۹۸۸۰۰۹۱۱

لوله بازکنی بدون کثیف کاری چیست؟

لوله بازکنی به دلیل ارتباط مستقیم با لوله و چاه فاضلاب، در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی می تواند منجر به نشر آلودگی در محیط شود. به همین دلیل تکنسین های لوله بازکنی شایان با رعایت کلیه مسائل بهداشتی، کار را به نحو احسن انجام می دهند.

در صورت تماس با شماره لوله بازکنی تا رسیدن سرویسکار، چقدر طول می کشد؟

بعد از تماس با هریک از شماره های لوله بازکنی و دریافت آدرس، سرویسکار 20 الی 30 دقیقه بعد در محل حاضر خواهد بود.

در چه ساعاتی از شبانه روز می توان با شماره لوله بازکنی در تهران تماس گرفت؟

لوله بازکنی شایان به صورت 24 ساعته، بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات رسمی، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

آیا تضمینی برای باز شدن لوله ها وجود دارد؟

گرفتگی لوله ها به هر دلیلی که باشد، قابل باز شدن است. فقط باید عامل و محل گرفتگی لوله به درستی تشخیص داده شود تا به وسیله ابزار مناسب نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام گردد.

35 پاسخ

  1. برای بازکردن لوله رو آبه آشپزخانه چند بار از لوله بازکنی های دیگه اومدن و نتونستن باز کنند اگه بخواهیم شما تشریف بیارید اگر باز نشه بازم پول میگیرید یا نه

    1. سلام آقای مولایی
      استفاده از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها بسیار کارآمد می باشد. سرعت عملکرد فنر لوله بازکنی باعث شده است که همه شرکت های لوله بازکنی به فنر لوله بازکنی برقی مجهز باشند. فنر لوله بازکنی برقی برای رفع گرفتگی های سخت نظیر گرفتگی لوله با سیمان، گچ و قیر و نظایر آن کاربرد دارد. طرز استفاده از فنر لوله بازکنی دستی هم آسان بوده و همین مساله باعث شده تا در گرفتگی های سطحی لوله، افراد بدون تماس با شرکت های لوله بازکنی، خود وارد عمل می شوند.

    1. سلام دوست عزیز
      دلیل ترکیدگی لوله ها یکی از موارد ذیل می تونه باشه. استفاده از لوله های نامرغوب و لوله کشی نامناسب. عدم اتصال صحیح لوله ها و آب بندی نامناسب در لوله ها. قرار دادن لوله‌های فلزی کنار هم، که به مرور زمان باعث ایجاد واکنش شیمیایی بین دو لوله فلزی شده و باعث می شود لوله ها پوسیده و خورده شود. یخ زدگی لوله ها در فصل سرد سال و موارد دیگر که برای تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله بدون خرابی و از طریق دستگاه نشت یاب در شعبه لوله بازکنی تهران انجام می شود.

  2. سلام
    تو فصل بارندگی سقف خونه ما به شدت زرد شده و بوی رطوبت هم تو خونه حس میشه. ایزوگام پشت بام را چک کردم مشکلی نداره. شما می تونید دلیل و منشا نم و رطوبت رو پیدا کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      اگر از سالم بودن ایزوگام سقف خانه اطمینان کامل دارید، پیشنهاد می کنم قبل از اینکه با شماره لوله بازکنی تماس بگیرید، لوله ناودان را هم بررسی کنید. چرا که یکی از عمده دلایل وجود نم در سقف خانه، گرفتگی لوله ناودان و نفوذ آب به داخل می باشد که پس از مدتی به صورت زرد شدن دیوار و سقف، خودنمایی می کند. اگر مشکل از لوله ناودان نبود با یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی ارزان تماس بگیرید.

    1. سلام آقای محمدی
      لوله بازکنی 30 هزار یکی از روش های کلاهبرداری توسط برخی شرکت های سودجو بود که در سایت یا تبلیغات خود عنوان می کردند لوله بازکنی فقط 30 هزار تومن. ولی بعد از حضور در محل عنوان می شد که منظورشان لوله بازکنی به ازای هر متر 30هزار تومن هست. در این صورت کارفرما یا مجبور می شود هزینه خواسته شده را به ناچار پرداخت کند یا هزینه ایاب و ذهاب را بدون انجام کار، پرداخت نماید که در هر صورت با ناراحتی کارفرما همراه بود. ولی به مرور زمان و آگاهی افراد در این زمینه، شرکت های سودجو از این کار صرف نظر کردند.

    1. سلام خانم کاشانی
      اگر پودر چنته را تهیه کرده اید، روی بسته بندی آن نحوه استفاده آن توضیح داده شده است. ولی اگر به هر دلیلی به نحوه استفاده از پودر چنته دسترسی ندارید، ابتدا ماسک و دستکش تهیه کنید چرا که به دلیل واکنش شیمیایی ممکن است گازهای سمی در فضا منتشر شود. مقداری از پودر چنته را درون لوله بریزید و 10 الی 20 دقیقه صبر کنید. پودر لوله بازکن چنته با آب درون لوله واکنش شیمیایی داده و مواد انباشته شده درون لوله را به مرور حل می کند. سپس آب را داخل لوله بریزید تا مواد اضافی و انباشته شده را به سمت چاه، هدایت کند.

        1. سلام خانم مونا
          بله درست متوجه شدید. در خصوص رفع گرفتگی لوله های چدنی نباید از پودر لوله بازکن چنته استفاده کنید. چرا که این پودر خاصیت اسیدی دارد و برای لوله بازکنی لوله های فرسوده و لوله های چدنی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

  3. سلام و خسته نباشید
    یخ زدگی لوله ها در فصل زمستان، ممکنه در لوله های توکار هم اتفاق بیوفتد. لوله آب پارکینگ ساختمان ما، بی هیچ دلیلی مسدود شده. می خوام ببینم ممکنه یخ زده باشه؟

    1. سلام خانم شیرازی
      بله این امکان وجود داره که لوله آب پارکینگ شما یخ زده باشد. البته با توجه به چند نشانه می توانید این مساله را تشخیص دهید. اگر مطمئن شدید که لوله یخ زده است، می توانید با استفاده از سشوار گرم، استفاده از حوله گرم، بخار آب داغ، استفاده از نوار حرارتی برای یخ زدایی لوله آب اقدام کنید. اگر با این روش های خانگی موفق نشدید یخ زدگی لوله را برطرف کنید قبل از اینکه یخ زدگی به ترکیدگی لوله منجر شود، با یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی تماس بگیرید.

    1. سلام خانم خانساری
      برای رسوب زدایی لوله آب گرم به روش خانگی از ترکیب چند ماده مانند نمک، سرکه و جوش شیرین و آب می توان محلول‌های خانگی کم‌خطر ساخت. البته روش های شیمیایی هم برای رسوب زدایی لوله آب گرم وجود دارد که توصیه ما استفاده از محلول‌های خانگی است که هم مقرون به صرفه هستند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند.

  4. سلام و وقت بخیر
    برای گرفتگی لوله، مایع لوله بازکن خانگی و صنعتی وجود داره که با استفاده از هر کدوم از آنها، گرفتگی لوله ها رفع میشه. بین مایع لوله بازکن خانگی و صنعتی، کدومش رو توصیه می کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      اگر به مطالب سایت توجه کرده باشید، ما همیشه توصیه کرده ایم که تا حد امکان از روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی استفاده کنید. چرا که این روش ها خطرات کمتری داشته، به محیط زیست آسیب نمی رساند و مقرون به صرفه تر می باشد.

  5. سلام من در آپارتمان طبقه سوم هستم. با این وجود از لوله توالت سوسک درمیاد. واقعا چیزی به ذهنم نمی رسه. چی بریزم تو لوله که سوسک درنیاد؟

    1. سلام خانم مریم
      درآمدن سوسک از چاه فاضلاب و لوله توالت یکی از مشکلات رایج در فصول گرم سال هست. شما می تونید از مایع سوسک کش شیمیایی استفاده کنید. معمولاً چیزی که بین عموم رایج است این است که داخل لوله فاضلاب یا داخل لوله توالت نفت یا گازوئیل ریخته شود. ولی دقت کنید این روش زمانی نتیجه بخش است که نفت یا گازوئیل به صورت مستقیم روی بدن سوسک ریخته شود وگرنه بی فایده است.

    1. سلام و عرض ادب
      بله امروزه به کمک تجهیزات پیشرفته ای که وجود داره، به راحتی می توان بدون خرابکاری و کثیف کاری محل دقیق نشتی لوله رو تشخیص داد. یکی از این دستگاه ها، دستگاه نشت یاب هست البته تکنسینی که با این دستگاه کار می کند، باید مهارت لازم برای کار کردن با این دستگاه را داشته باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      زمانی که در لوله های فاضلاب کوچکترین نشتی یا ترکیدگی وجود داشته باشد، ریشه گیاهان یا درخت به داخل لوله راه پیدا می کند و به دلیل وجود رطوبت مناسب برای رشد، شروع به ریشه پراکنی می کند و همین عامل گرفتگی لوله می شود.

    1. سلام
      همه تلاش خود را می کنیم تا در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر باشیم. به همین دلیل با مستقر کردن اکیپ های خود در نقاط مختلف تهران و مجهز کردن سرویسکاران به موتورسیکلت، سعی می کنیم حتی در ساعات اوج ترافیک، به موقع در محل حاضر شویم. چون به اهمیت حضور به موقع و رفع گرفتگی لوله ها در سریع ترین زمان ممکن واقف هستیم.

    1. سلام دوست عزیز
      جالبه بدونید که سه نظام لوله بازکنی به تنهایی یک دستگاه نیست. بلکه یک قطعه از دستگاه فنر برقی لوله بازکنی است. سه نظام لوله بازکنی از سه قطعه فلز به جنس های آلومینیوم، چدنی شکل ، برنج و آهن است و به وسیله فنر به یکدیگر وصل شده اند. وظیفه این قطعه نگه داشتن فنر است. وقتی دستگاه لوله بازکنی برقی روشن می شود، سه نظام لوله بازکنی فنر را در خود قفل می کند. فنر به سمت جلو و عقب حرکت می کند. البته دکمه چپ گرد و راست گرد هم بر روی دستگاه وجود دارد، زمانی که فنر داخل لوله گیر می کند با این دکمه ها می توان فنر را داخل لوله عقب و جلو کرد تا فنر آزاد شود. حرکت فنر در جهات مختلف باعث می شود که لوله به نوعی رسوب زدایی هم شود. در مورد قیمت لوله بازکنی با سه نظام هم دقت کنید که این قطعه عمر مفیدی دارد و به مرور دچار استهلاک می شود و نمی توان هزینه خراب شدن آن را از یک مشتری گرفت.

  6. سلام و وقت بخیر
    لوله بازکنی شبانه روزی که میگین قابل باور هست؟ یعنی من نصفه شب هم زنگ بزنم شما سرویسکار اعزام می کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ما کلیه خدمات لوله بازکنی در تهران را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می دهیم. این مساله هم به این دلیل هست که حادثه خبر نمی کند و حوادثی نظیر گرفتگی لوله، ترکیدگی لوله و یا یخ زدگی لوله چیزی نیست که بتوان به چند ساعت بعد موکول کرد. چرا که ممکن است آلودگی را منتشر کند و از طرفی زندگی افراد ساختمان را مختل کند.

    1. سلام دوست عزیز
      دو روش برای رفع نشتی لوله وجود دارد. سعی می کنیم هر دو روش را کوتاه و مختصر توضیح دهیم.
      1- رفع نشتی لوله با تخریب: این روش دردسرهای خاص خودش را دارد. از جمله هزینه زیاد و کثیف کاری. دلیل این مساله هم این است که قطعاً برای ترمیم و رفع نشتی، باید دیوار یا سقف کنده کاری شود و لوله دارای نشتی برش داده شده و با لوله سالم جایگزین شود. یک روش هم استفاده از چسب رفع نشتی لوله است. در این روش هم پس از کنده کاری و پیدا کردن محل دقیق نشتی لوله، بر روی لوله مقداری چسب مخصوص رفع نشتی می رنند و منتظر می مانند تا چسب خشک شود. سپس برای اطمینان از عدم نشتی دوباره و برطرف شدن کامل مشکل، اطراف محل چسب را مقداری نوار فایبر گلاس می پیچند تا به طور کامل درزگیری شود.
      2- اما روش دومی که بسیار هم توصیه می شود استفاده از دستگاه نشت یاب است که با آن می توان با قدرت تشخیص بالایی بدون تخریب و کثیف کاری، محل نشتی لوله را شناسایی می کنند. سپس به وسیله چسب های رزینی یا مواد ترمیمی اکریلیک، قسمتی از لوله را که دچار نشتی شده است را پوشش می دهند. در واقع این مواد که ذکر شد یک لایه ضدآب و نفوذناپذیر بر روی جداره داخلی لوله تشکیل می دهد و استحکام آن را دوچندان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

35 پاسخ

  1. برای بازکردن لوله رو آبه آشپزخانه چند بار از لوله بازکنی های دیگه اومدن و نتونستن باز کنند اگه بخواهیم شما تشریف بیارید اگر باز نشه بازم پول میگیرید یا نه

    1. سلام آقای مولایی
      استفاده از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها بسیار کارآمد می باشد. سرعت عملکرد فنر لوله بازکنی باعث شده است که همه شرکت های لوله بازکنی به فنر لوله بازکنی برقی مجهز باشند. فنر لوله بازکنی برقی برای رفع گرفتگی های سخت نظیر گرفتگی لوله با سیمان، گچ و قیر و نظایر آن کاربرد دارد. طرز استفاده از فنر لوله بازکنی دستی هم آسان بوده و همین مساله باعث شده تا در گرفتگی های سطحی لوله، افراد بدون تماس با شرکت های لوله بازکنی، خود وارد عمل می شوند.

    1. سلام دوست عزیز
      دلیل ترکیدگی لوله ها یکی از موارد ذیل می تونه باشه. استفاده از لوله های نامرغوب و لوله کشی نامناسب. عدم اتصال صحیح لوله ها و آب بندی نامناسب در لوله ها. قرار دادن لوله‌های فلزی کنار هم، که به مرور زمان باعث ایجاد واکنش شیمیایی بین دو لوله فلزی شده و باعث می شود لوله ها پوسیده و خورده شود. یخ زدگی لوله ها در فصل سرد سال و موارد دیگر که برای تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله بدون خرابی و از طریق دستگاه نشت یاب در شعبه لوله بازکنی تهران انجام می شود.

  2. سلام
    تو فصل بارندگی سقف خونه ما به شدت زرد شده و بوی رطوبت هم تو خونه حس میشه. ایزوگام پشت بام را چک کردم مشکلی نداره. شما می تونید دلیل و منشا نم و رطوبت رو پیدا کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      اگر از سالم بودن ایزوگام سقف خانه اطمینان کامل دارید، پیشنهاد می کنم قبل از اینکه با شماره لوله بازکنی تماس بگیرید، لوله ناودان را هم بررسی کنید. چرا که یکی از عمده دلایل وجود نم در سقف خانه، گرفتگی لوله ناودان و نفوذ آب به داخل می باشد که پس از مدتی به صورت زرد شدن دیوار و سقف، خودنمایی می کند. اگر مشکل از لوله ناودان نبود با یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی ارزان تماس بگیرید.

    1. سلام آقای محمدی
      لوله بازکنی 30 هزار یکی از روش های کلاهبرداری توسط برخی شرکت های سودجو بود که در سایت یا تبلیغات خود عنوان می کردند لوله بازکنی فقط 30 هزار تومن. ولی بعد از حضور در محل عنوان می شد که منظورشان لوله بازکنی به ازای هر متر 30هزار تومن هست. در این صورت کارفرما یا مجبور می شود هزینه خواسته شده را به ناچار پرداخت کند یا هزینه ایاب و ذهاب را بدون انجام کار، پرداخت نماید که در هر صورت با ناراحتی کارفرما همراه بود. ولی به مرور زمان و آگاهی افراد در این زمینه، شرکت های سودجو از این کار صرف نظر کردند.

    1. سلام خانم کاشانی
      اگر پودر چنته را تهیه کرده اید، روی بسته بندی آن نحوه استفاده آن توضیح داده شده است. ولی اگر به هر دلیلی به نحوه استفاده از پودر چنته دسترسی ندارید، ابتدا ماسک و دستکش تهیه کنید چرا که به دلیل واکنش شیمیایی ممکن است گازهای سمی در فضا منتشر شود. مقداری از پودر چنته را درون لوله بریزید و 10 الی 20 دقیقه صبر کنید. پودر لوله بازکن چنته با آب درون لوله واکنش شیمیایی داده و مواد انباشته شده درون لوله را به مرور حل می کند. سپس آب را داخل لوله بریزید تا مواد اضافی و انباشته شده را به سمت چاه، هدایت کند.

        1. سلام خانم مونا
          بله درست متوجه شدید. در خصوص رفع گرفتگی لوله های چدنی نباید از پودر لوله بازکن چنته استفاده کنید. چرا که این پودر خاصیت اسیدی دارد و برای لوله بازکنی لوله های فرسوده و لوله های چدنی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

  3. سلام و خسته نباشید
    یخ زدگی لوله ها در فصل زمستان، ممکنه در لوله های توکار هم اتفاق بیوفتد. لوله آب پارکینگ ساختمان ما، بی هیچ دلیلی مسدود شده. می خوام ببینم ممکنه یخ زده باشه؟

    1. سلام خانم شیرازی
      بله این امکان وجود داره که لوله آب پارکینگ شما یخ زده باشد. البته با توجه به چند نشانه می توانید این مساله را تشخیص دهید. اگر مطمئن شدید که لوله یخ زده است، می توانید با استفاده از سشوار گرم، استفاده از حوله گرم، بخار آب داغ، استفاده از نوار حرارتی برای یخ زدایی لوله آب اقدام کنید. اگر با این روش های خانگی موفق نشدید یخ زدگی لوله را برطرف کنید قبل از اینکه یخ زدگی به ترکیدگی لوله منجر شود، با یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی تماس بگیرید.

    1. سلام خانم خانساری
      برای رسوب زدایی لوله آب گرم به روش خانگی از ترکیب چند ماده مانند نمک، سرکه و جوش شیرین و آب می توان محلول‌های خانگی کم‌خطر ساخت. البته روش های شیمیایی هم برای رسوب زدایی لوله آب گرم وجود دارد که توصیه ما استفاده از محلول‌های خانگی است که هم مقرون به صرفه هستند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند.

  4. سلام و وقت بخیر
    برای گرفتگی لوله، مایع لوله بازکن خانگی و صنعتی وجود داره که با استفاده از هر کدوم از آنها، گرفتگی لوله ها رفع میشه. بین مایع لوله بازکن خانگی و صنعتی، کدومش رو توصیه می کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      اگر به مطالب سایت توجه کرده باشید، ما همیشه توصیه کرده ایم که تا حد امکان از روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی استفاده کنید. چرا که این روش ها خطرات کمتری داشته، به محیط زیست آسیب نمی رساند و مقرون به صرفه تر می باشد.

  5. سلام من در آپارتمان طبقه سوم هستم. با این وجود از لوله توالت سوسک درمیاد. واقعا چیزی به ذهنم نمی رسه. چی بریزم تو لوله که سوسک درنیاد؟

    1. سلام خانم مریم
      درآمدن سوسک از چاه فاضلاب و لوله توالت یکی از مشکلات رایج در فصول گرم سال هست. شما می تونید از مایع سوسک کش شیمیایی استفاده کنید. معمولاً چیزی که بین عموم رایج است این است که داخل لوله فاضلاب یا داخل لوله توالت نفت یا گازوئیل ریخته شود. ولی دقت کنید این روش زمانی نتیجه بخش است که نفت یا گازوئیل به صورت مستقیم روی بدن سوسک ریخته شود وگرنه بی فایده است.

    1. سلام و عرض ادب
      بله امروزه به کمک تجهیزات پیشرفته ای که وجود داره، به راحتی می توان بدون خرابکاری و کثیف کاری محل دقیق نشتی لوله رو تشخیص داد. یکی از این دستگاه ها، دستگاه نشت یاب هست البته تکنسینی که با این دستگاه کار می کند، باید مهارت لازم برای کار کردن با این دستگاه را داشته باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      زمانی که در لوله های فاضلاب کوچکترین نشتی یا ترکیدگی وجود داشته باشد، ریشه گیاهان یا درخت به داخل لوله راه پیدا می کند و به دلیل وجود رطوبت مناسب برای رشد، شروع به ریشه پراکنی می کند و همین عامل گرفتگی لوله می شود.

    1. سلام
      همه تلاش خود را می کنیم تا در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر باشیم. به همین دلیل با مستقر کردن اکیپ های خود در نقاط مختلف تهران و مجهز کردن سرویسکاران به موتورسیکلت، سعی می کنیم حتی در ساعات اوج ترافیک، به موقع در محل حاضر شویم. چون به اهمیت حضور به موقع و رفع گرفتگی لوله ها در سریع ترین زمان ممکن واقف هستیم.

    1. سلام دوست عزیز
      جالبه بدونید که سه نظام لوله بازکنی به تنهایی یک دستگاه نیست. بلکه یک قطعه از دستگاه فنر برقی لوله بازکنی است. سه نظام لوله بازکنی از سه قطعه فلز به جنس های آلومینیوم، چدنی شکل ، برنج و آهن است و به وسیله فنر به یکدیگر وصل شده اند. وظیفه این قطعه نگه داشتن فنر است. وقتی دستگاه لوله بازکنی برقی روشن می شود، سه نظام لوله بازکنی فنر را در خود قفل می کند. فنر به سمت جلو و عقب حرکت می کند. البته دکمه چپ گرد و راست گرد هم بر روی دستگاه وجود دارد، زمانی که فنر داخل لوله گیر می کند با این دکمه ها می توان فنر را داخل لوله عقب و جلو کرد تا فنر آزاد شود. حرکت فنر در جهات مختلف باعث می شود که لوله به نوعی رسوب زدایی هم شود. در مورد قیمت لوله بازکنی با سه نظام هم دقت کنید که این قطعه عمر مفیدی دارد و به مرور دچار استهلاک می شود و نمی توان هزینه خراب شدن آن را از یک مشتری گرفت.

  6. سلام و وقت بخیر
    لوله بازکنی شبانه روزی که میگین قابل باور هست؟ یعنی من نصفه شب هم زنگ بزنم شما سرویسکار اعزام می کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ما کلیه خدمات لوله بازکنی در تهران را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می دهیم. این مساله هم به این دلیل هست که حادثه خبر نمی کند و حوادثی نظیر گرفتگی لوله، ترکیدگی لوله و یا یخ زدگی لوله چیزی نیست که بتوان به چند ساعت بعد موکول کرد. چرا که ممکن است آلودگی را منتشر کند و از طرفی زندگی افراد ساختمان را مختل کند.

    1. سلام دوست عزیز
      دو روش برای رفع نشتی لوله وجود دارد. سعی می کنیم هر دو روش را کوتاه و مختصر توضیح دهیم.
      1- رفع نشتی لوله با تخریب: این روش دردسرهای خاص خودش را دارد. از جمله هزینه زیاد و کثیف کاری. دلیل این مساله هم این است که قطعاً برای ترمیم و رفع نشتی، باید دیوار یا سقف کنده کاری شود و لوله دارای نشتی برش داده شده و با لوله سالم جایگزین شود. یک روش هم استفاده از چسب رفع نشتی لوله است. در این روش هم پس از کنده کاری و پیدا کردن محل دقیق نشتی لوله، بر روی لوله مقداری چسب مخصوص رفع نشتی می رنند و منتظر می مانند تا چسب خشک شود. سپس برای اطمینان از عدم نشتی دوباره و برطرف شدن کامل مشکل، اطراف محل چسب را مقداری نوار فایبر گلاس می پیچند تا به طور کامل درزگیری شود.
      2- اما روش دومی که بسیار هم توصیه می شود استفاده از دستگاه نشت یاب است که با آن می توان با قدرت تشخیص بالایی بدون تخریب و کثیف کاری، محل نشتی لوله را شناسایی می کنند. سپس به وسیله چسب های رزینی یا مواد ترمیمی اکریلیک، قسمتی از لوله را که دچار نشتی شده است را پوشش می دهند. در واقع این مواد که ذکر شد یک لایه ضدآب و نفوذناپذیر بر روی جداره داخلی لوله تشکیل می دهد و استحکام آن را دوچندان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *